Наші новини 2008
01 грудня 2008 року
Підводимо підсумки
Днями в дошкільному навчальному закладі № 24 "Гвоздичка" в усіх вікових групах відбулися залікові заняття, на яких підводились підсумки знань дітей за І квартал навчального року. Вихователі проводили незвичні заняття: це були подорожі в далекі країни, змагання, пригоди, зустрічі з цікавими людьми. Контрольні зрізи показали, що у дітей добре розвинена пізнавальна активність, на високому рівні знаходиться розумовий та мовленнєвий розвиток.
Приємно було відмітити, що всі педагоги активно використовують елементи інноваційних технологій, що допомагає ефективніше та цікавіше провести такі заходи. Високій організації контрольних занять сприяли рід методичних заходів по навчанню педагогів з питань впровадження інновацій під керівництвом методистів Давліченої Галини Володимирівни та Давліченої Олени Петрівни. Але ще попереду дві третини навчального року. Скільки всього цікавого можна ще дізнатись!
31 жовтня 2008 року
Робити одну справу – виховувати дітей
Осінь – пора підведення підсумків та складання планів на майбутнє. Ось і в дитячому садку № 24 "Гвоздичка" осінні деньки виявились плідними на гарні та цікаві справи. Наприклад, загальні батьківські збори, проведені спільно з виставкою поробок з природного матеріалу "Ходить осінь по дворі". Як батькам було незвично бачити досягнення своїх малюків! Але ще більш цікавими виявились самі збори.
Адже так багато різноманітної інформації підготували працівники закладу. На зборах мова йшла про пріоритетні напрямки роботи закладу на новий навчальний рік, готовність дитини до навчання в школі, а також про безпеку малюків. Були підведені підсумки роботи батьківського комітету, тому що найголовніші помічники педагогів – батьки – допомагали налагодити матеріально -технічну сторону навчально-виховного процесу, тому в закладі найкраща в місті база для здійснення навчання і виховання підростаючого покоління. Подяки звучали протягом всієї зустрічі як від батьків, так і від працівників закладу, адже всі ми робимо одну справу – виховуємо наших дітей.30 січня 2009 року
3 жовтня 2008 року
Про здоров'я треба дбати Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу ясел – садка № 24 "Гвоздичка" щоденно дбає про своїх вихованців.
Вихователі всіх вікових груп на чолі з методичною, медичною та психологічною службою проводять щоденні заняття з фізкультури, різноманітні оздоровчі заходи, гігієнічні процедури.
Особливою популярністю користуються традиційні Дні здоров'я, які проводяться щомісяця на свіжому повітрі. Ось і вересень не став виключенням. Не зважаючи на примхи красуні-осені, діти із задоволенням відправилися в захоплюючу подорож, тому що вересневий день здоров'я був присвячений всесвітньому Дню туризму.
Cвята випуску на тему «Чарівна квітка» та «Ми з вами це святто зустрінемо радо»
Свята, які проводяться в дитячому садку, дають малятам велику втіху і радість. Життя в нашому дитячому садочку яскраве, діти отримують багато вражень, особливо на святах. Сумними і водночас веселими для садочка пройшли свята випуску дітей до школи, які стали для всіх незабутніми.
Сценарії свят побудовані так, що кожна дитина була учасником свята, у кожного була своя роль, нехай навіть невелика. Вся діяльність дітей на випускному святі – результат досягнень кожної дитини.
Випускників садочка приходили привітати діти молодшої групи з музичним подарунком, а також персонажі з кінофільмів та просто герої казок (Пеппі Довгопанчоха, Ледар, Королева науки, Аліса).
У цікавій формі пройшли свята випуску на тему «Чарівна квітка» та «Ми з вами це святто зустрінемо радо», де діти подорожували по сторінках календаря та за допомогою «чарівної» квітки.
Хочеться побажати у подальшому житті нашим випускникам успіхів у навчанні і не забувати наш дитячий садок.
2 червня 2008 року
ЗАВІТАЙТЕ ДО НАШОГО СПОРТИВНОГО ЗАЛУ!
В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ № 24 "ГВОЗДИЧКА" РОЗКРИВ СВОЇ ОБІЙМИ ОНОВЛЕНИЙ ФІЗКУЛЬТУРНИЙ ЗАЛ, ВІДКРИТТЯ ЯКОГО ПРИУРОЧИЛИ ДО КОНКУРСУ КРАЩИХ СПОРТИВНИХ ЗАЛІВ ТА МАЙДАНЧИКІВ, ОРГАНІЗОВАНОГО УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ.
ТУТ НА МАЛЯТ ЧЕКАЮТЬ МАСАЖЕРИ, РІЗНОМАНІТНІ М'ЯЧІ, СУЛТАНЧИКИ, НЕТРАДИЦІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА БАГАТО ІНШОГО. КОМПЕТЕНТНІ ЧЛЕНИ ЖУРІ ЗАЗНАЧИЛИ, ЩО ЗАЛ УКОМЛПЕКТОВАНО НА ВСІ 100%. МАЛЮКИ, ЯКІ ТУТ ПОБУВАЛИ, ТЕЖ ДУЖЕ ЗАДОВОЛЕНІ І ПООБІЦЯЛИ, ЩО ЗАВЖДИ БУДУТЬ ЗАЙМАТИСЯ ФІЗКУЛЬТУРОЮ. АДЖЕ ПРИ ТАКИХ УМОВАХ ЦЕ ЗОВСІМ НЕ ВАЖКО. ТОЖ МИ СПОДІВАЄМОСЬ НА ПЕРЕМОГУ В КОНКУРСІ! 25 червня 2008 року
Конкурс „Маленькі розумники”
В кінці квітня весь колектив дошкільного навчального закладу Первомайський дошкільний навчальний заклад № 24 „Гвоздичка” визначив найрозумнішого та найкмітливішого. Ідея проведення цього конкурсу належить вихователю – методисту цього садочка Галині Володимирівні Давліченій. Завдання виявилося не з легких, а конкурси були цікавими, наприклад: „Розминка для кмітливих”, „Творимо мовимо”, „Скарбничка ігор”, „Музичні цікавинки”. Оцінюванням займалось компетентне журі, яке і визначило, що всі учасники – Настуня Сухоребра, Влад Грецький, Олена Ралєва, Артур Максимов, Марійка Платонівська, та Аркадій Гаврилюк – маленькі розумники, за що і отримали відповідні дипломи та подарунки.
07 березня 2008 року
Дитина у змозі побачити цілий світ у крапельці роси
Дитина у змозі побачити цілий світ у крапельці роси. Потрібно лишень налаштувати її на це відчуття. Допомогти очам розрізняти десятки відтінків одного кольору, вухам – чути різноманіття шумів і звуків. За допомогою нескладного тренування пальці дитини зможуть відчувати гладкі і шорсткі поверхні, мова – відзначати різноманітність смаків, ніс – запахи квітів, лісу і моря.
Колектив нашого дошкільного закладу створив декілька клубів, які мають різні напрямки.
Одним з них є «Клуб молодого вихователя», керівник Николайчук Т.Є. Сама головна наша мета – навчити молодих вихователів відчувати дитину, особистість, з повагою відноситись до вибору дитини. Вчити відчувати плин часу, психологічний запит дітей.
Ранній вік – своєрідний і неповторний етап у житті людини. «Те, чого дитина не набула в ранньому дитинстві, надовго залишається прогалиною в наступні періоди, а подекуди й на все життя».
Тому перше своє засідання ми спрямували саме на шляхи поліпшення адаптації дитини до нових умов навчання й виховання в ДНЗ. Разом з молодими педагогами розглядали деякі види діяльності для полегшення адаптації.
Друге засідання ми присвятили сенсомоторному розвитку. А саме, як організувати розвивальне середовище: соціальне, предметно-ігрове, природне…
Плануємо провести і третє засідання, тему обрали: «Казкотерапія – як шлях до пізнання». Хочеться навчити молодих педагогів застосовувати різні прийоми сучасної казко терапії.
Про засідання педагогічної студії « Мова моя калинова» ДНЗ № 24
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її вічно живу і нову
і мову її солов’їну.
В.Сосюра
Мова – найважливіший засіб спілкування людей, найбагатший і найміцніший зв'язок, що з’єднує віджилі, живучі й майбутні покоління народу в одне велике, історично живе ціле. «Мова-це ще й музика, мелодика, барви буття, сучасна художня, інтелектуальна і мислительська діяльність народу»- писав Олесь Гончар.
Уміння чітко, логічно і грамотно описати об’єкт чи подію, донести до співрозмовника певну думку, відстояти у словесній суперечці свою позицію - це справжнє мистецтво, яким володіє далеко не кожен навіть дорослий. Особливо важко тим, хто проживає в південній частині України, де русизми так міцно вплелися в нашу мову, що ми починаємо звикати до них, хоч є стільки гарних милозвучних українських слів. Актуальність цієї теми, актуальність своєчасного мовленнєвого розвитку дітей з дошкільного віку, виховання з перших років життя інтересу до мови і влучних виразів, образних слів і словосполучень, фразеологізмів і прислів’їв, прагнення до досконалого володіння рідною мовою зібрало вихователів нашого дитячого садочка до педагогічної студії « Мова моя калинова»,що є однією із складових проекту «Вчимося мови і розмови». Адже мова дитини – перша прикмета успіху всієї нашої праці. А вихователь є зразком для наслідування, чим багатша мова дорослого, тим невіддільно природнішим стане володіння мовою для дитини. Спочатку перші колискові, різні забавлянки, дитячі пісеньки – і вже знають дітки про кота - воркота, про мишку - шкряботушку, про зайчика і зозульку… Дидактичні ігри та вправи, читання художніх творів, складання казок – усе це розширює і поглиблює загальне уявлення дитини про мову, допомагає усвідомити багатство її виражальних засобів.
Душа малюка – як гілка з бруньками і ми ,вихователі, прагнемо своєю роботою торкнути ті бруньки, розбудити їх до життя, прищепивши дітям любов до мови, матері, Батьківщини. Над цими і ще багато іншими питаннями працюють вихователі ДНЗ № 24 на засіданнях педагогічної студії «Мова моя калинова» (керівник Євтушенко Н.В.), привчаючи дітей любити рідну землю, рідну мову – шанувати народне мистецтво і традиції. У цій багатогранній роботі надійні помічники педагогів – батьки. Недаремно малюки з радістю біжать до свого садочка.