Суббота, 18.05.2024, 09:41
Приветствую Вас Гость | RSS

Форма входа

Поиск

Календарь

«  Июнь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 2

Мини-чат

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2014 » Июнь » 9 » Казки про правила пожежнои безпеки. Сірники дітям не іграшки (заняття з пожежної безпеки)
04:50

Казки про правила пожежнои безпеки. Сірники дітям не іграшки (заняття з пожежної безпеки)





Мета: ознайомити дітей з вогнем і його властивостями; розширити словниковий запас дітей по темі пожежна безпека; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі; навчити дітей орієнтуватися в проблемних ситуаціях; розвивати допитливість, пам’ять, логічне мислення; виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.
Сфера життєдіяльності «Природа»:
- дати дітям реалістичні уявлення про природне довкілля, небезпечні об’єкти природи і природні явища;
- підвести дошкільників до свідомого розуміння взаємозалежності існування природи і людини;
- формувати у дітей практичні уміння дбайливого ставлення до природних компонентів і навички життєбезпечної та екологічно доцільної поведінки.
Сфера життєдіяльності «Культура»:
- навчати дітей орієнтуватись у розмаїтті предметів навколишнього середовища;
- вчити свідомо розуміти те, що кожна людина є користувачем предметів та їх творцем; визначати безпечне і небезпечне в оточуючому;
- розвивати навички практичного життя, дотримуючись
правил безпечної поведінки.

Сфера життєдіяльності «Люди»:
формувати у дітей соціальну компетентність;
- вчити адекватно реагувати на слова і вчинки інших людей, поводитись обачно.
Сфера життєдіяльності «Я сам»:
- вчити вільно орієнтуватись у показниках здорового способу життя та факторах, які загрожують життю та здоров’ю людини;
- формувати компетентність у напрямі психічного «Я»;
- вчити виконувати правила безпеки життєдіяльності та не чинити будь-якої шкоди собі та іншим.
Хід заняття:

(діти заходять до кабінету і стають перед гостями, вихователь позаду)
Діти: — Ми діти групи «Ромашка»
Раді, що Ви завітали в наш садок
Прийміть від нас –
Багато теплих посмішок (повітряний поцілунок)
- Ми діти хоч маленькі
Та дуже всі розумненькі
Кабінет у нас надзвичайний
Про небезпеку нас повчає – через гру і казку.

Вихователь: (з емоціями)
Ви мої маленькі ромашки, поверніть на мене свої очки. Підійдіть тихенько – відгадайте загадку швиденько
(Вихователь загадує дітям загадку:)
Шипить і злиться,
Води боїться.
З мовою, а не гавкає,
Без зубів, а кусає.
- Як ви думаєте, про що ця загадка? (Про вогонь.)
(Вихователь ставить у центр кола безпечний свічник і запалює свічку)
На вогонь можна дивитися без кінця. Якщо на нього довго дивитися, то можна щось розгледіти. (Діти дивляться і називають, що їм здається, що вони бачать ту чи іншу тваринку)
- Як ви думаєте, діти, як вогонь допомагає людям? (Відповіді дітей)
- Молодці діти!
- Давайте піднесемо руку до свічки, що ви відчуваєте? (Відповіді дітей.)
- Але давайте подивимося, що може статися, якщо дуже близько підійти до вогню.
Дослід: показати дітям, що є невидиме полум’я і воно теж небезпечно. Піднести папір до полум’я свічки на відстані кількох сантиметрів, не торкаючись видимої частини полум’я. Через кілька секунд лист задимиться, з’явиться коричнева пляма, потім полум’я.
Висновок: не можна близько підходити до вогню, можна обпектися. Не можна близько підносить до вогню предмети, вони можуть запалитися і нанести шкоду людині або стати причиною пожежі.
Вихователь: Щоб не сталася пожежа необхідно слідувати правилам пожежної безпеки.
Потрібно пам’ятати завжди:
Де з вогнем безтурботні люди,
Там злетить у небо шар,
Там завжди загрожувати нам буде
Злий пожар!
Дитина: А ми знаємо казку про небезпеку вогню. Хочете покажемо?
ДРАМАТИЗАЦІЯ
Декорація лісу — гарна галявина, світить сонечко, стоїть хатинка. Лине спокійна музика.
На галявину, розглядаючи дерева й квіти, виходить Лісовичок з онучкою. Онучка в гарному вбранні з квітів і листочків. В руці тримає кошик.
Лісовичок. Я дідусь Лісовичок, борода із колючок. Я по лісі походжаю, кожну гілочку й листочок охороняю.
Онучка. Дідусева я онучка, як тростиночка я гнучка. Квіти й трави я збираю, добру вже аптеку маю, хворим всім допомагаю! (Онучка милується квітками, метеликом.)
Лісовичок. Запам’ятайте, діти, правило друзів лісу:»Природа жива! І ми живемо доти, доки є природа. О! А що це за гамір у моєму лісі?

З хатини вибігає вовченя, назустріч йому біжать лисеня й зайченя.
Вовченя. Мої батьки десь пішли в своїх справах. А я біля плити надибав ось що! (Показує сірникову коробку).
Лисеня. Ти дивись! Яка гарна коробочка! А давай подивимося, що там всередині…
Зайченя. А може, не треба? Ми ж не знаємо, що це таке! (До гурту підходить Лісовичок.)
Звірята (разом). Дідусь Лісовичок! Гляньте, що ми знайшли. Поясніть нам, що воно таке.
Лісовичок. Це, любі мої звірята, сірники. Для дітлахів це небезпечна річ! Тільки дорослим можна ними користуватись. А в невмілих руках вони можуть привести до пожежі. Зрозуміло?
Звірята (разом).Так! Зрозуміло! Ми їх не будемо чіпати.
Лісовичок з онукою виходять.
Лисеня. Пішов собі дідуган! (Передражнює). У невмілих руках!.. А у нас вмілі! Не будемо його слухати, запалюй, Вовчику.
Зайченя. Не чіпайте сірників! Ви ж слово дали Лісовичку, а самі не дотримуєте його. А я так боюся вогню!..
Вовченя. Який же ти боягуз! Недарма кажуть, що полохливий заєць і пенька боїться! А ми хоробрі! (Сміються з лисеням, граються сірниками).
Імітація пожежі: змінюється декорація — зображено палаючий ліс; лунає тривожна мелодія, на звірятах накинуті червоні стрічки.
Звірята (разом). Ой-ой-ой! Горить наше гарне хутро, ліс горить! Допоможіть! Рятуйте!
На галявину вибігають Лісовичок з Онучкою.
Лісовичок. Поспішай, Онучко! Зателефонуй 101, викликай пожежних, а я допоможу звірятам.
Лісовичок скидає з себе накидку і накидає на звірят.
Лісовичок (показує на звірят). З сірниками ці звірята захотіли, було, гратись. Враз вогонь схопився, хто де міг укрився.
Зрозуміли всі малята: Сірники не іграшка для малят
Вихователь:
- Молодці, гарну казку показали, я впевнена, все ви запам’ятали про небезпеку вогню. А повчальний мультик хочете переглянути. (Так)
На стільці зручно сідайте і уважно переглядайте.
(Діти дивляться повчальний мультик про небезпеку вогню)
Вихователь:
- Нумо в коло швидко всі вставайте гру цікаву починайте
Фізхвилинка «Дме вітер нам в лице»
Дме вітер нам в лице (діти махають долоньками в лице)
І колише деревце, (піднявши руки до гори, махають)
Вітер тише, тише, (присідають)
Деревце все вище, вище. (піднімаються і тягнуть руки до гори)

Вихователь:
- Наш вітерець-постунець всі листочки з дерева позривав.
А листочки не звичайні, ти листочок візьми правило про небезпеку скажи і дереву поверни.

Дидактична гра: «Чого не можна робити»
Мета: збагачувати словник дітей новими словами на основі уявлень про довкілля. Продовжувати формувати систему знань про небезпеку. Учити переносити засвоєні лексичні навички у зв’язне мовлення.
Швидко пролетів «безпечний» час.
Я дуже рада, друзі, за вас!
Про небезпеку ви багато дізналися,
Міцні знання з ОБЖ показали.
Тільки пам’ятайте: мало знати -
Правила слід виконувати!
- А на згадку про нашу зустріч, подаруйте нашим гостям – кишенькові буклетики, щоб вони завжди про небезпеку пам’ятали і інших повчали.



Источник: dnz24.org.ua
Просмотров: 745 | Добавил: doosso | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0