Суббота, 18.05.2024, 11:07
Приветствую Вас Гость | RSS

Форма входа

Поиск

Календарь

«  Июнь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 2

Мини-чат

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2014 » Июнь » 09

Гей, наливайте повнії чари, Щоб через вінця лилося. Щоб наша доля нас не цуралась, | Щоб краще в світі жилося. | (2) Вдармо об землю лихом-журбою Щоб стало всім веселіше! Вип'єм за щастя, вип'єм за долю, | Вип'єм за все що миліше. | (2) Гей нумо, хлопці, славні молодці, Чом ви сумні, невеселі? Чи у шинкарки мало горілки, | Пива чи меду не стало? | (2) Пиймо, панове, пиймо, братове, Пиймо, поки іще п'ється! Поки недоля нас не спіткала, | Поки ще лихо сміється. | (2) Гей, наливайте повнії чари, Щоб через вінця лилося. Щоб наша доля нас не цуралась, | Щоб краще в святі жилося. | (2) ______________________________________ Відміна:* Dm Gm Dm Gm Гей нуте хлопці славні молодці Dm B C7 F Чом ви смутні невеселі F B F Gm | Хіба в шинкарки мало горілки |(2) Dm Gm Dm A7 Dm | Пива і меду не ста___ло ? | Гей наливайте повнії чари Щоб через вінця лилося Щоб наша доля нас не цуралась | Щоб краще в світі жилося ! | (2) Вдармо ж об землю лихом-журбою Щоб стало всім веселіше Вип'єм за щастя вип'єм за ... Читать дальше »

Просмотров: 388 | Добавил: doosso | Дата: 09.06.2014

Мета: ознайомити дітей з вогнем і його властивостями; розширити словниковий запас дітей по темі пожежна безпека; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі; навчити дітей орієнтуватися в проблемних ситуаціях; розвивати допитливість, пам’ять, логічне мислення; виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.
Сфера життєдіяльності «Природа»:
- дати дітям реалістичні уявлення про природне довкілля, небезпечні об’єкти природи і природні явища;
- підвести дошкільників до свідомого розуміння взаємозалежності існування природи і людини;
- формувати у дітей практичні уміння дбайливого ставлення до природних компонентів і навички життєбезпечної та екологічно доцільної поведінки.
Сфера життєдіяльності «Культура»:
... Читать дальше »

Просмотров: 745 | Добавил: doosso | Дата: 09.06.2014